از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر در آیین اختتامیه کمپین «در خانه بمانیم» مورد تقدیر قرار گرفت

 | تاریخ ارسال: 1399/4/14 | 

آیین اختتامیه کمپین دانشجویی «در خانه بمانیم» با حضور وزیر علوم برگزار شد که در این مراسم مرکز مشاوره دانشجویی و کانون همیاران سلامت روان  دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در آیین اختتامیه کمپین  دانشجویی «درخانه بمانیم» از مرکز مشاوره دانشجویی و کانون همیاران سلامت روان  دانشگاه صنعتی امیرکبیر  برای ارائه بهترین اثر هنری که  در این کمپین  به اشتراک گذاشته بودند با اهدای لوح تقدیر توسط وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری دکترمنصور غلامی تجلیل شد.
کمپین بزرگ دانشجویی «در خانه بمانیم» توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای آگاهی بخشی و راهنمایی به دانشجویان در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا در ۶ فروردین امسال راه انداری شد.
در آیین اختتامیه این کمپین از  مرکز مشاوره دانشجویی و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه صنعتی امیر کبیر به پاس مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت این کانون در خلق آثار ارزشمند در راستای حمایت و غنا بخشی به «کمپین دانشجویی در خانه بمانیم» تقدیر شد.
مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در ایام شیوع پاندمی کرونا با تشکیل کانون و تقویت دانشجویان همیار و استفاده از ظرفیت دانشجویان همیاران سلامت روان در خصوص فعال سازی کمپین دانشجویی «در خانه بمانیم» و نیز شعار «ایران را سرشار از همدلی کنیم» اقدام به تولید محتوا (پوستر، بروشور آموزشی و کلیپ های انگیزشی) با هدف فعال سازی بدنه دانشجویی کشور در راستای رفع آسیب های روحی و روانی دانشجویان کرده است.