اطلاعیه تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی در بازه ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ لغایت ۱۴۰۰/۱/۱۶

 | تاریخ ارسال: 1399/12/4 | 
با توجه به تعطیلی کلیه خوابگاه‌ها در بازه ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ (ساعت ۲۲) لغایت ۱۴۰۰/۱/۱۶ (ساعت ۸)، توجه دانشجویان محترم خوابگاهی به نکات زیر ضروری است:
۱. قبل از ترک اتاق، نسبت به نظافت کامل آن (تخلیه سطل زباله و ...) اقدام نمایید.
۲. به دلیل انجام عملیات سم‌پاشی عمومی، کلیه وسایل زیر تخت‌ها می بایست جمع‌آوری و بر روی تخت قرار گیرد. همچنین هیچ گونه مواد خوراکی و فاسدشدنی در داخل کابینت‌ها و اتاق‌ها وجود نداشته باشد.
۳. در ایام تعطیلات، تمامی یخچال و فریزرها خاموش خواهند بود. لذا مواد غذایی خود را مصرف نموده، در غیر این صورت تمامی لوازم داخل یخچال‌ها  و فریزرها  در بازه تعطیلات تخلیه و امحاء می‌گردد.
۴. از نگهداری هرگونه اشیاء قیمتی در داخل اتاق‌ها در ایام تعطیلات اجتناب نمایید.
۵. حتما از وجود کلید یدک اتاق خود در انتظامات خوابگاه اطمینان حاصل کنید، در غیراینصورت مسئولیت عدم سمپاشی اتاق بر عهده سکنه آن اتاق خواهد بود.
۶. علیرغم برنامه‌ پیش‌بینی شده برای بازگشایی خوابگاه‌ها و ادامه اسکان فاز ۶ در فروردین ۱۴۰۰، این اداره تابع مصوبات و ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا و هیات محترم رئیسه دانشگاه پیرامون تغییر زمان بازگشایی مجدد خوابگاه‌ها خواهد بود.
نکته مهم : با توجه به لزوم صیانت از خوابگاه در برابر مخاطرات کرونا، دانشجو حتما بایستی پیش از ورود به خوابگاه از مرکز بهداشت دانشگاه، برگ تاییدیه سلامت دریافت نماید. بنابراین زمان ورود دانشجو باید حتما در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۵ باشد. خارج از این زمان بهیچوجه امکان پذیرش دانشجو در خوابگاه وجود ندارد.

اداره امور خوابگاه‌ها