برای آماده سازی ورود به بازار کار؛ دوره‌ جامع و تخصصی مدیریت محصول در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1400/8/16 | 

دوره‌ جامع و تخصصی مدیریت محصول با محوریت آماده سازی افرادبرای ورود به بازار کار نیمه دوم آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دوره‌ جامع و تخصصی مدیریت محصول توسط باشگاه مهارت و اشتغال دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دیجی اکسپرس (یکی از مجموعه‌های اصلی دیجی کالا) با تکیه بر تجارب اساتیدی از صنعت با محوریت آموزش دقیق و اصولی مدیریت محصول، در نیمه دوم آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌‌شود.
مدیریت محصول، همکاری با مدرسین از صنعت، طراحی تسک و پروژه به همراه هر فصل، ارائه نمونه‌هایی از محصولات واقعی، ارائه فرصت کارآموزی و اشتغال در مجموعه‌های دیجی‌کالا، برگزاری کلاس‌های تعاملی و طراحی شده برای فضای آنلاین، بازدید میدانی از مجموعه‌های دیجی‌کالا، همراهی دانشجویان در فرآیند یادگیری با انجام تسک‌های آموزنده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های نرم مرتبط با مدیریت محصول و غیره از برنامه های این دوره است.
در این دوره مباحثی از جمله تعیین استراتژی محصول، فرصت ها، جایگاه بازار محصول، تعریف محصول، طراحی و توسعه محصول، استراتژی بازاریابی محصول و لانچ محصول و بهبود مستمر و در نهایت رشد در ۳۲ ساعت آموزش تخصصی، ۸ ساعت حل تمرین و پروژه و همچنین ۱۰ ساعت آموزش تخصصی مهارت نرم ارائه می شود.
۵۰ ساعت آموزش تخصصی مطابق با استاندارد‌های بین المللی، ارائه مدرک معتبر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان بازدید میدانی از مجموعه‌های دیجی‌کالا و فرصت کارآموزی و جذب در مجموعه‌های دیجی‌کالا از مزیت های حضور در این دوره بشمار می رود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس skillclub.aut.ac.ir مراجعه نمایند.